Premiera št. 173

Marko Gomboc
V roke mi je prišla Premiera št. 173 in sem si ogledal vsebino ter še posebej ogledal napovednike novih filmov ...

Slovenski film se že tako ali tako težko uveljavlja. Nekako ljudje za slovenske filme ne pokažejo pravega navdušenja. Seveda obstajajo izjeme, tudi sam sem nad nekaterimi navdušen. 

Ampak tokrat ni beseda o filmih in vsebinah le-teh ampak o oglasnih sporočilih s katerimi vabijo potencialne gledalce k ogledu novih produktov domače filmske industrije. 

Zavedam se, da o budžetih, ekipah in vseh ostalih okoliščinah, ki vplivajo na promocijo filma nima smisla razpravljati. Razlike so neprimerljive. Promocija in posledično gledanost je en zelo kompleksen splet z mnogimi akterji. A kljub temu ob prelistavanju revije naletiš na promocijo tako domačih kot tudi tujih filmov. 

In to me je zmedlo. Ne razumem zakaj je takšna razlika med oglasnimi sporočili za tuje in za domače filme. Kot da slovenski avtorji ne bi imeli ideje ali vsebine za promocijo. Marsikdo se bo o tem obregnal na finance, vendar tudi preprost plakat nekaj stane. In predvsem takšen bi potreboval dobro kreativno in fotografsko rešitev, ki pa je v omenjenih plakatih ne najdem. Slike so brez vsake vsebine, oblikovalske rešitve so puste in zastarele, besedila so napisana kot za kakšen suhoparen katalog. Na drugi strani gledam promocijo tujih filmov, kompleksne fotografije, kombinirane z rendri, oblikovani napisi in logotipi ... 

Ilustrativni primeri so kar sem našel na internetu in ne prikažejo v celoti zgoraj povedanega. Predlagam, da sami vzamete brezplačno Premiero in pregledate ter primerjate.

{ kultura, fotografija, dizajn }   [ 2 komentarja ]