Recesija tudi v logotipih

Bojan Pavšek

Kljub temu, da je trenutni vpliv recesije več kot očiten, bi marsikdo prisegel, da se le-ta ne more dotakniti neposredno grafičnega oblikovanja. No kdorkoli že misli tako, se pač krepko moti.
V času finačnih kriz je potreba po lepih novih vizitkah, še bolj dinamičnem izgledu spletne strani ali zgolj prenovljeni obliki table na fasadi, postavljena pri podjetjih pogosto v drug plan.

Ima pa recesija na kreativno plat oblikovalcev tudi pozitiven učinek. Pogosto se v času eksistenčnih problemov pojavljajo vprašanja kot na primer "Kam pa drvimo?" ali pa "A, sedaj bo pa vse drugače?". Vsa ta vprašanja se v oblikovalčevem prostem času, ko naročnik pač špara pri naročilih, udejanijo v grafičnih eksperimentih, ki pogosto krožijo po spletu v obliki spam mailov. Nič zato. Če so kul zakaj pa ne. Podpiram!

Eden izmed takšnih odgovorov na razvoj velikih podjetij v času recesije so tudi "nadgradnje " elementov njihovih celostnih podob ali natančneje tranformacija in prilagoditev logotipov na aktualne razmere.












{ grafika, zabavno }   [ ni komentarjev ]