Intervju z Mirkom Ilić-em

Marko Gomboc
Menda niste preveč navdušeni tudi nad sloganom I Feel Slovenia …
"Zanj sem prvič slišal pred nekaj dnevi. In glede na to, da je bil ustvarjen pred nekaj leti z namenom, da promovira Slovenijo v svetu, svoje naloge očitno ne opravlja, ker slogan ni prodrl do Manhattna. In tudi verbalno zveni zelo bedasto: se pravi, to je tako, kot če bi jaz zdaj dal roko v vašo torbico, aha, to je gsm, aha, to je svinčnik, pa šminka, opa, zdaj pa: I Feel Slovenija! Honey, what do I feel here? Oh, that’s Slovenia! Morda pa sem samo star in sarkastičen in so zaradi tega moje asociacije ob tem sloganu neprimerne. Ljudi v to, kaj naj ljudje čutijo, ne moremo prisiliti."

Zanimiv odgovor, še posebej zadnji stavek. Sicer pa lahko celoten intervju preberete na: http://www.blogotip.com/2009/06/01/mirko-ilic-intervju/ (blogotip). 

Če se spominjate, je bilo kar nekaj vročih polemik glede promocijskih materialov Slovenije ob nastanku.
{ zanimivo }   [ ni komentarjev ]